Известие

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Предполагам че взимаш впредвид клапата за това от къде да взима въздух парното отвътре или отвън Ако въртиш вътрешният постоплен въздух е нормално да духа по топло Да не би да имаш проблем с тази клапа и да смуче постоянно студен въздух а той по трудно се стопля
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      Предполагам че взимаш впредвид клапата за това от къде да взима въздух парното отвътре или отвън Ако въртиш вътрешният постоплен въздух е нормално да духа по топло Да не би да имаш проблем с тази клапа и да смуче постоянно студен въздух а той по трудно се стопля
      Рециркулацията не я ползвам никога. Имаше проблем с нея но я оправих.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Според мен, симптомите са за недобре работещ термостат, въпреки показанията идващи от температурния датчик.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #19
          Моя грешка
          Last edited by endeavour; d.m.y г., 14:09.
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение

            Ако приемем, че не е зацепено правилно как да го зацепя правилно?
            Няма как да направиш това без разглобяване, но можеш откъм управлението под ICS - а да откачиш връзките към мотора на клапата и да му подадеш директно напрежение.
            Така ще видиш как е парното в двете крайни положения на мотора. Ако все пак причината е в управлението, би трябвало да усетиш съществена разлика. Освен това така може да се премерят и стойностите на потенциометъра в двете положения на оста и по това да се прецени, дали оста прави нормалния си ход. Естествено за целта ще трябва тези стойности да се съпоставят с тези на нормално работеща клапа. Мога да направя това в събота и да ти кажа стойностите.

            Накратко - идеята ми е да си 100% сигурен, че проблемът е в грешно зацепване, преди да се впускаш в разглобяване.

            Възможно е и всичко това да се дължи на по-лош топлообмен заради по-калпав радиатор, но считам, че това е малко вероятно.

            Ето и схемата на изпълнителния механизъм на клапата:



            Ако тя е вярна, следва да измериш еднакви стойности на съпротивлението между плъзгача му и съответния край при двете крайни положения.

            Ако правиш тази гимнастика, подавай 12V напрежение на мотора през 10 ватова крушка, че не е ясно дали управлението не му ограничава тока. Моторчето би трябвало да се завърти и с 2 батерии от 1,5V.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:35.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Днес пак закачихме диагностиката и съответно никакви грешки. Има две стойности на температурата на въздуха след радиатора и интересното е че има голяма разлика в показанията. При температура на мотора 75-80* температура 1 на входящия въздух 65*. Температура 2 34-35*. Това е при положение крака и лице. Съответно на краката и предното стъкло духа много по-топло отколкото на средните духалки, а на задните духалки леко топло. Също така на дясната духалка на таблото духа много по-студено отколкото на останалите 4-ри по таблото. При положение лице температура 2 не се повишава.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Колега а възможно ли е да имаш въздух в системата, имал съм такъв проблем на друга кола и се оказа точно това
                Alfa 166jtd,1999

                Comment


                • #23
                  Какво имаш впредвид под температура 1 и 2 ?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Въздух нямам със сигурност. Обезвъздушава се сама, а и съм я гледал много пъти. Няма въздух.

                    След радиатора има два датчика на входящия въздух. Единия най-вероятно следи въздуха към краката и предното стъкло, а другия въздуха към средните духалки. Т.е. по някакъв начин дели въздушния поток.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #25
                      Да датчиците са горен и долен след последната клапа (разпределителната). Въпросът ми беше кой от двата е 1 и кой 2. По принцип 65 гр след радиатора си е добра топлина. Въпросът е защо има толкова голяма разлика между двата при отворено и горе и долу.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Възможно ли е да има датчик за температурата в зоните и той да не работи или показва грешно? Съответно колата си "мисли",че в зоната е топло и затова да пуска по-студен въздух за да направи зададените градуси.При положение HI би трябвало да духа с пълна сила,без да гледа никакви градуси и стойности.
                        BMW 318ti '96

                        Comment


                        • #27
                          1 предполагам е този който мери въздуха в краката и стъклото защото там въздуха е по-топъл.
                          2 предполагам мери въздуха към средните духалки на таблото. Неговата стойност беше по-ниската.

                          ildivvy показанията на всички датчици са коректни. Не е проблема в грешни показания.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Тези 65 гр при каква скорост на вентилатора са?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              1300оборота на вентиатора бяха. Мисля, че две пълни деления на дисплея
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #30
                                Така както го описваш колега ми прилича на клапата студен топъл въздух, още повече че си пипал покрай моторчето. Самото моторче е с едно странно зъбно колело и по принцип доколкото се сещам няма как да го зацепиш грешно - или ще работи или не, може и да бъркам за това.
                                Пробвай да дадеш климатика първо на LOW и после на HIGH - така моторчето трябва да мине целия си ход и да усетиш първо студен и после топъл въздух, ако клапата зацепва някъде по пътя трябва да каже Air condinioner faulty на ICS-а.
                                Според мен най чистия вариант е да разглабяш и да гледаш как работи клапата.

                                Можеш също и да махнеш горната жабка и от въздуховода там да видиш колко топло духа - там си буквално на 15-20 см от радиатора на парното и можеш да изключиш проблеми по въздуховодите в таблото, не че се сещам за евентуален проблем там ама все пак.
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                                Comment

                                Working...
                                X