Предполагам че взимаш впредвид клапата за това от къде да взима въздух парното отвътре или отвън Ако въртиш вътрешният постоплен въздух е нормално да духа по топло Да не би да имаш проблем с тази клапа и да смуче постоянно студен въздух а той по трудно се стопля
Известие
Collapse
No announcement yet.
Слабо парно
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеПредполагам че взимаш впредвид клапата за това от къде да взима въздух парното отвътре или отвън Ако въртиш вътрешният постоплен въздух е нормално да духа по топло Да не би да имаш проблем с тази клапа и да смуче постоянно студен въздух а той по трудно се стопляAlfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
Ако приемем, че не е зацепено правилно как да го зацепя правилно?
Така ще видиш как е парното в двете крайни положения на мотора. Ако все пак причината е в управлението, би трябвало да усетиш съществена разлика. Освен това така може да се премерят и стойностите на потенциометъра в двете положения на оста и по това да се прецени, дали оста прави нормалния си ход. Естествено за целта ще трябва тези стойности да се съпоставят с тези на нормално работеща клапа. Мога да направя това в събота и да ти кажа стойностите.
Накратко - идеята ми е да си 100% сигурен, че проблемът е в грешно зацепване, преди да се впускаш в разглобяване.
Възможно е и всичко това да се дължи на по-лош топлообмен заради по-калпав радиатор, но считам, че това е малко вероятно.
Ето и схемата на изпълнителния механизъм на клапата:
Ако тя е вярна, следва да измериш еднакви стойности на съпротивлението между плъзгача му и съответния край при двете крайни положения.
Ако правиш тази гимнастика, подавай 12V напрежение на мотора през 10 ватова крушка, че не е ясно дали управлението не му ограничава тока. Моторчето би трябвало да се завърти и с 2 батерии от 1,5V.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:35.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Днес пак закачихме диагностиката и съответно никакви грешки. Има две стойности на температурата на въздуха след радиатора и интересното е че има голяма разлика в показанията. При температура на мотора 75-80* температура 1 на входящия въздух 65*. Температура 2 34-35*. Това е при положение крака и лице. Съответно на краката и предното стъкло духа много по-топло отколкото на средните духалки, а на задните духалки леко топло. Също така на дясната духалка на таблото духа много по-студено отколкото на останалите 4-ри по таблото. При положение лице температура 2 не се повишава.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Въздух нямам със сигурност. Обезвъздушава се сама, а и съм я гледал много пъти. Няма въздух.
След радиатора има два датчика на входящия въздух. Единия най-вероятно следи въздуха към краката и предното стъкло, а другия въздуха към средните духалки. Т.е. по някакъв начин дели въздушния поток.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Да датчиците са горен и долен след последната клапа (разпределителната). Въпросът ми беше кой от двата е 1 и кой 2. По принцип 65 гр след радиатора си е добра топлина. Въпросът е защо има толкова голяма разлика между двата при отворено и горе и долу.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Възможно ли е да има датчик за температурата в зоните и той да не работи или показва грешно? Съответно колата си "мисли",че в зоната е топло и затова да пуска по-студен въздух за да направи зададените градуси.При положение HI би трябвало да духа с пълна сила,без да гледа никакви градуси и стойности.BMW 318ti '96
Comment
-
1 предполагам е този който мери въздуха в краката и стъклото защото там въздуха е по-топъл.
2 предполагам мери въздуха към средните духалки на таблото. Неговата стойност беше по-ниската.
ildivvy показанията на всички датчици са коректни. Не е проблема в грешни показания.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Така както го описваш колега ми прилича на клапата студен топъл въздух, още повече че си пипал покрай моторчето. Самото моторче е с едно странно зъбно колело и по принцип доколкото се сещам няма как да го зацепиш грешно - или ще работи или не, може и да бъркам за това.
Пробвай да дадеш климатика първо на LOW и после на HIGH - така моторчето трябва да мине целия си ход и да усетиш първо студен и после топъл въздух, ако клапата зацепва някъде по пътя трябва да каже Air condinioner faulty на ICS-а.
Според мен най чистия вариант е да разглабяш и да гледаш как работи клапата.
Можеш също и да махнеш горната жабка и от въздуховода там да видиш колко топло духа - там си буквално на 15-20 см от радиатора на парното и можеш да изключиш проблеми по въздуховодите в таблото, не че се сещам за евентуален проблем там ама все пак.Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000
Comment
Comment